utorak, 17. rujna 2013.

Dobrodošli u moj maleni kutak


Zaista ne znam kako početi prvi post, a da ne bude suviše monoton i dosadnjikav, evo reći ću da mi ovo nije prvi blog kao blog ali tematika je. Za početak bih se htjela predstaviti i reći što možete očekivati s vremenom od mene i moga malog 'kutka'.


U stvarnom svijetu me zovu Silvija ali za sve online sam Ithara. Da, pomalo zvuči neizgovorljivo i čudno no nekako je ostalo samnom otkako sam ga dobila. 22 su mi godine već i studentica sam Zdravstvenog veleučilišta u Zagrebu. O sebi mogu reći da sam strastvena ljubiteljica dekorativne kozmetike (svega izuzev pudera, stavila sam ga na svoje lice kada sam imala 17 i nikada više) i svakojakih kremica, šampončića i parfema. Isto tako sam zaljubljena u fotografiju; onaj osjećaj kad imaš fotoaparat u rukama i cijeli svijet ti je na raspolaganju, svaki trenutak spreman za pohranu. U slobodno vrijeme, kada mi to fakultet dopušta, volim čitati, šminkati i tu i tamo se bavim modelingom. Može se reći da sam vrlo samouka i ako nešto želim ostvariti, namučit ću se da to i učinim.

Nedavno sam bila vizažistica na amaterskom sessionu tematike 'Rockabilly' i mogu reći da sam vrlo zadovoljna produktom. 



Što možete očekivati od mene? Naime čula sam kako nebi bilo uredu doći ovdje i onda ne objavljivati ništa, stoga je moja odluka da barem jednom u tjednu novi post bude na blogu (izuzev trenutaka kada neću biti u mogućnosti). Isto tako mogu reći da kako sam studentica ne mogu si priuštiti skupe stvari, ne mogu ušetati u trgovinu sa kozmetikom marke Chanel ili neke druge i kupiti ju, stoga odmah želim reći kako ću se za sada bazirati na kozmetici koja je dostupna studentima/nezaposlenima, barem dok se ne zaposlim i počnem zarađivati SVOJ novac. Mislim da je to sasvim uredu jer vrlo je malo onih koji mogu za neki ruž, sjajilo ili sjenilo izdvojiti preko sto i nešto kuna, izuzev poklona naravno.  

Eto, to bi ukratko bilo to, ako imate kakvih pitanja, slobodno komentirajte i ja ću vam odgovoriti u što kraćem roku. 


FOTOGRAFIJE: ©2013 Marin Španić i Zvonimir Popović

3 komentara :

  1. Dobrodosla! Cekam tvoj prvi kozmeticki post! I ja uglavnom pisem o jeftinim stvarima. Nisam voljna da dajem previse para na sminku i kozmetiku, bolje mi je da kupim vise dobrih jeftinih stvari. Tek ponesto malo skuplje imam ali i dalje nista bas skupo.

    OdgovoriIzbriši
  2. E i ako ti nije bitno toliko da ti nakon komentara stoji ova verifikacija da se ukucaju neka rec i broj, ukloni to. To je jako dosadno da se ukucava, pa nekad ljudi nece da komentarisu :D Ja to nemam i ne osecam da sam nesto uskracena za sigurnost :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rješeno, nisam ni znala da je to uključeno. Puno hvala :))

      Izbriši