utorak, 18. veljače 2014.

Yves Rocher Cacao Collection ~ Cocoa & Pistachio krema za ruke

Većina je bila upoznata sa Cacao kolekcijom Yves Rochera prije mene pa je naravno ugrabila dobru većinu stvari po vrlo povoljnim cijenama tokom Božića, pogotovo kombijacije kakaa s malinom za koju bi dala.. ne znam što sve ne.


Naravno, ja sam bila zadnja koja je posjetila Yves Rocher trgovinu u nadi da još uvijek traje akcija od 50% koju su redovno primovirali na svojim stranicama i da imaju tu moju famoznu malinu koju konstantno kradem prijateljici, ali zajeb, njihovih 50% pretvoreno je u samo 20% i od krema za ruke samo je ponosno stajala jedna vrsta, Cocoa & Pistachio.. naravno da sam ju uzela.

Ambalaža same kreme sastoji se od 75ml dok je dizajn same i više nego primamljiv, sigurno nebi prošao nezamjećen negdje. Redovna cijena kreme je 33KN dok sam ju ja platila svega 25KN. Naravno da sam se pitala što će mi uz mnoštvo kremica koje imam posvuda po stanu, ali kako joj odoljeti kada vas gleda ovako savršeno 'obučena'?!


Za kremu na stranicama Yves Rochea kažu:
Istinski trenutak užitka u srcu zime zahvaljujući ovoj kremi za ruke s mirisom Kakaa i Pistacija. Obogaćena uljem pistacija, brzo se upija u kožu i pruža divan osjećaj mekoće.
Krema sadrži bilno ulje uljane repice koje spriječava kožu od isušivanja, vodicu različka koji sam po sebi ima svojstva omekšavanja, ulje pistacija sa hranjivim svojstvima te vodicu zrna kakaa. I naravno, sve to dobijete i bez parabena. Super, zar ne?

Na sam pogled krema se čini dosta prozračna i lagana, ono što je bitno je da se zaista brzo upija i ne ostavlja vašu kožu masnom kao što to rade neke kreme. Osobno, mrzim kada su mi ruke masne nakon nanošenja kreme. Sama boja kreme je bijela, kao što se vidi iz priloženog, a njen miris je i više nego božanstven. Većina ljudi kaže kako im miris 'ispari' nakon svega par minuta no to kod mene nije slučaj, kod mene miris traje sve dok ne operem ruke, a do tada se osjeti - možda ne intenzivno kao od trenutka kada sam nanesla kremu no osjeti se.

Ocjena koju bi dala ovoj kremi je 9/10 i vrlo vjerojatno bih ju ponovno kupila da je možda mrvicu jeftinija, a 9 zato što nije malina xD


Jeste li Vi možda kupili štogod iz Cacao kolekcije? Koja su Vaša iskustva sa ovom kremom ako ju imate? Koja je Vaša omiljena krema ove zime?

Broj komentara: 9:

  1. Imam istu takvu kremicu i malo više sam očekivala od nje, ali može proći :) I bolje da ti kremica nije malina jer ta kombinacija kakao malina tako bezobrazno miriši da otvara apetit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, nekako sam više privrženija Baleinoj (limited edition) od manga, ajmeee koja divota čak ih imam 3. :D

      Izbriši
    2. ta balea mango je stvarno odlična. a tako miriši, ne znam da li si gledala "etiketu", da su doslovno napisali da krema nije za jelo. lol. seka tina.

      Izbriši
    3. I ja sam htjela malinu :D Tu Balea mango nisam vidjela još, moram sljedeći put pogledat ako još ima slučajno

      Izbriši
    4. Nažalost nema, moja svekrva ju je htjela pa ju nije dobila jer je otišla pa-pa xD Zato je meni moj dragi kupio 2 komada da imam rezerve.

      Izbriši
  2. ja sam predpostavljala da će s obzirom da je riječ o kakau, boja biti takve nekakve boje, hihi. ne znam zašto. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah, kao pjene za tuširanje :P Nažalost, njet.

      Izbriši
  3. Ej, samo da ti kažem da su web stranica i njezin web shop, te Yves Rocher trgovine zapravo dva odvojena dobavljača i jedan s drugim nemaju veze, pa zato i imaju različite cijene i različite akcije. Da si naručila preko web shopa kremu, imala bi 50% na nju, ali bi svejedno morala platiti poštarinu, tako da bi ti zapravo došlo na više-manje isto... Strašno zbunjujuće.

    OdgovoriIzbriši