subota, 22. studenoga 2014.

IKEA u mom domu

Prije nešto više od tri mjeseca sam prvi put posjetila prvu Ikeu u Hrvatskoj, nikada do sada nisam bila u niti jednoj tako da mi je ovo zaista bio pravi prvi susret. Na prvi pogled sam zaista bila oduševljena sa svim stvarima koje se tamo nalaze i zaista želim većinu u svom budućem domu, ali suzdržala sam se i kupila samo neke stvarčice. Isto tako vrijedi spomenuti kako sam za prvi put ostala zakinuta čašicama za kistove iliti svijećnjacima.


Prva stvar koju sam ugrabila i odmah stavila u vrećicu bio je držač za salvete kojeg sam imala namjeru iskoristiti za pohranu paleta, kao što to neke YouTuberice rade.


Sljedeće na mojoj listi bile su ove kvazi šalice u kojima poslužuju smoothie u Cookie Factoryju. Prvotno sam željela bilo koju boju osim bijele, ali kada sam išla nije je bilo tako da sam zapela sa njom. Isto tako sam uzela i jednu običnu čašu tek toliko.


Nakon čaša na red su trebali doći svijećnjaci od kojih ama baš niti jednog nije bilo tako da sam kompenzirala i uzela teglu za cvijeće. Da, dobro ste pročitali. Nekako je najviše ličila svijećnjacima pa reko zašto ne.

Kako mi je nakon toga sinula ideja da strpam čašu u nju i potom u čašu kistove, u tom trenutku sam naišla na neka ukrasna zrnca pa sam i njih uzela. Naravno da sam pored svih boja uzela plava, duh.



Za kraj je preostala jedna bitna stvar zbog koje sam uglavnom i išla, a to je ogledalo. Ovo ogledalo je jedno od zaista najljepših koje sam ikada vidjela, i za cijenu od 50kn sam ga morala imati jer patiti se na malenom je zaista teško.


Sveukupan pregled onog što sam kupila, i da, na njemu se nalazi i crni podložak koji je bio namjenjen za slikanje proizvoda no nekako sam skrenula s tog puta i koristim ga za ono što je zapravo namjenjen.



E sada, kako sam ja to sve uklopila u svoj kutak. Dakle prvotno je to izgledalo malo drugačije no nekako mislim da nema smisla prikazivati kako je bilo već kako je. Kao što možete primjetiti na slici ispod, u međuvremenu od prve kupovine naišla je i druga tako da sam uspjela ugrabiti famozne svijećnjake (sada žalim što nisam još jedan, kako bi služio svrsi).

Ogledalo je uglavnom na rubu stola, izuzev kada je potrebno, onda ga privučem na podložak. U teglici se nalaze neke od maskara koje koristim (jer nije imalo smisla sve ubosti unutra). Prvi svijećnjak sadrži kistove za lice dok su u drugome kistići za oči. Ono što se malčice izmjenilo jest to da se na stolu nalazi druga čaša u koju trpam korištene kistove, a ova koja je na slici mi služi za sok/vodu. I kao što se vidi, podložak je tu kada koristim laptop, inače kada laptopa nema onda je samo on na stolu.


Što se tiče teglice, htjela sam prikazati pobliže kako sam utrpala maskare koje su otvorene. Dakle ona plava zrnca sam sva utrpala unutra i maskare zabila unutra tako da samostalno stoje. Ovo mi se zaista čini super jer na taj način imam preglednost i zbilja je dobro organizirano.


Za kraj, tu je moj kutak sa šminkom, koji postaje pretijesan i zbog kojeg mi je potreban Ikein ladičar i novi (veći) stol sa ladicom. Mhm, imam ja još toga na wishlisti. Dakle ovdje možete vidjeti kako te palete stoje. Isprva sam htjela samo utpati velike no nekako je bolje da su one iza, a manje unutar držača.



Kako vam se sviđa moj Ikea haul? Ima li nešto što si vi želite, a ja sam kupila? Što vam se najviše sviđa?

Broj komentara: 18:

  1. Ovaj držač salveta mi je presladak!! Čaše su isto super, to su one za 3,90 kn po komadu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, premeden je. :) Prozirna čaša je, ali ove bijele su svaka 9,99kn

      Izbriši
  2. Hej, super odabir. Odlična namena stalku za salvete :) I ja planiram otići, ali pomno, strateški biram vreme kad nisu gužve :) Good luck with that :)
    Sve što si kupila je jako lepo i nadam se da će te sve duuugo služiti <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već duže vrijeme pikiram neki slični, jedva dočekala tako neki :) Uglavnom su gužve, kada god se išlo, ali da se izdržati. Hvala ti :D <3

      Izbriši
  3. Bijele čaše su mi još želja da ih uzmem :D imam ogledalo i ove mini "teglice" za šminku :D iii za salvete držač koji sam kupila još u Austriji u Ikei... prekrasne stvarčice, želja mi je još kupiti jedan barski stolac da se imam gdje šminkati i to je to :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je na wishlisti još stol dugački sa ladicom, i ladičar. :D Stolice mi ne trebaju jer imam loptu. :D

      Izbriši
  4. Ogledalce je predivno, obožavam kovana ogledala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. joj odličan mi ovaj držač za salvete, i totalno razmišlja da si i ja to kupim za palete..se sjećaš možda cijene? bila bih ti zahvalna :) p.s. imaš dobar ukus :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam držač za salvete i staklene čaše, ali ih koristim u kuhinji hahah :D
    A ove tegle za cvijeće sa čipkom su mi predobre; već ih dugo gledam i samo čekam kad ću ih kupiti.
    Ikea mi ima predivne stvarčice i obožavam tamo kupovati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista su odlične i višenamjenske, barem neke. :)

      Izbriši
  7. Aaaa imaš tripod za mob :D Nema veze s Ikeom, al to mi je zapelo za oko. Te dobro služi? Inače, iz Ikee također imam te čaše za smoothije, ali sam imala sreće pa su sve boje bile tam :) I naravno, posude za svijeće/kistove. Ogledalo je super, samo mislim da mi ne bi bilo praktično..jednom ću si kupit ono visoko s led svjetlom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah. Pa za sada da, koliko sam snimala.. sad ćemo vidjeti hoće li tako i sa S5. Što se ogledala tiče, meni je za sada dobro, iako nemam neku stolnu lampu - preživljavam.

      Izbriši