ponedjeljak, 3. studenoga 2014.

MUR Focus & Fix Eye Primer ~ Matte

Prije par mjeseci na moju kućnu adresu stigli su proizvodi sa Pink Panda stranice među kojima je pored Redemption palete bio i ovaj primer, te naravno još dvije stvari o kojima ću kroz naredno vrijeme pisati.


AMBALAŽA
Primer dolazi omotan u prozirnoj foliji (koju sam ja naravno skinula prije slikanja) te ste sasvim sigurni kako ste prvi koji ga koristite. Na svojoj ambalaži ima zlatnim slovima otisnut naziv brenda i proizvoda koji se nalazi unutar ambalaže. O količini ovog proizvoda nemogu mnogo reći jer zapravo nigdje nisam pronašla tu informaciju no prema izgledu bih se dalo zaključiti da ima barem nekih 5ml, više manje.


O PRIMERU
Ono što ovaj primer čini zanimljivim jest što dolazi u tri varijante:

Original koji je klasična podloga za sjenila
Matte koji je idealan za mat sjenila
Brighten koji je idealan za sjenila sa shimmerom


Tekstura primera je nešto vodenastija od onih na kakva sam navikla no lijepo se razmazuje i dosta brzo suši. Vjerujem kako je bitno istaknuti da ovaj primer ne ostavlja osjećaj ljepljivosti na kapcima te omogućava jednostavno nanošenje sjenila i njihovo blendanje. Njegovo nanošenje je lako uz četkicu koju dobijete sa njim ali kako bih ga razmazali potrebno je uprljati prstiće i lijepo rasporediti ostatak proizvoda po kapku.


Postojanost ovog primera je vrlo pohvalna jer nakon višesatnog nošenja sjenila na kapcima ono se nimalo ne nakuplja u pregibu kao što se to događa kod pojedinih. Isto tako je vidljivo koliko dobro ističe pigmentiranost sjenila na slici niže.


SASTAV
Aqua, Paraffinum liquidum, Ethylhexyl palmitate, Petrolatum,Glycerin, Polyglyceryl-2 Oleate, Glyceryl Isostearate, Talic, Cera Alba, Aluminum Stearate, Magnesium Sulfate Heptahydrate, Propylparaben, Methylparaben, DMDM Hydantoin


MOJI DOJMOVI
Primjetivši kako sam dobila primer za kapke isprva sam si pomislila 'Što će mi?' no kada sam ga počela koristiti ostala sam iznenađena. Prije nego sam se upoznala sa njim mislila sam kako mi je Essenceov bio dovoljan no prevarila sam se. Baš ta blago vodenasta tekstura je ono što mi je odlično jer čak i ako ne nosim puder tog dana kada se šminkam, ne primjeti se razlika kao kada nanesem Essenceov I♥Stage primer. Isto tako je bitno istaknuti kako se sjenila predivno blendaju i grade ukoliko je to potrebno. Moja topla preporuka za ovaj primer jer vjerujem kako ću nakon što potrošim ovu ambalažu uzeti novu.


Ovaj primer možete kupiti na stranicama Pink Pande po cijeni od 30,90kn ili na službenoj stranici Makeup Revolutiona po cijeni od £2.50 + troškovi poštarine za obje stranice. 


Kako vam se čini ovaj primer? Imate li ga? Želite li ga? Koji je vaš HG primer? 
*PR uzorak 

Broj komentara: 5:

  1. Mislim da do sada nisam nigdje čitala recenziju ovog proizvoda, dobro je znati da postoji dobar i povoljan primer koji nam je lako dostupan. Ja se držim svojih provjerenih Too Faced Shadow Insurance i UDPP koji su skupi ali su mi odlični i traju jako, jako, jako dugo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nisam niti ja.
      Da, zaista mi se sviđa i što je najbolje dosta je pristupačan za razliku od ovih skupljih brendova.

      Izbriši
  2. Baš se vidi razlika u pigmentaciji. Ja koristim već dugo Essence colour arts bazu i obožavam baze takve teksture, no želim kupiti Too faced koja je jako hvaljena. U zadnje vrijeme se sve više mičem od drogerijskih proizvoda i naručujem s neta, ipak mi se pokazalo boljim uložiti više novaca i biti zadovoljnija, iako će uvijek biti jeftinih proizvoda koje kupujem iznova i iznova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Colour Arts mi nekada zna biti ljepljiva, a i više je nema u ponudi tako da mi je drago što sam nabasala na ovu zamjenu.

      Izbriši
  3. Uf, ja svojim uber masnim kapcima sam uvijek skeptična oko bilo kakve recenzije baza za oči jer kod mene to sve ide naopako. Aj sad sam si uzela konačno Avonovu bazu, mogu reći da se skroz pristojno ponaša, ali recimo imala sam sreće jedino sa ArtDecovom da mogu garantirano reći da mi drže sjenila na mjestu. Neke baze izdrže nekoliko sati, neke uopće...grozne muke. Pa sad bez obzira na ovu krasnu recenziju, nisam sigurna da li bi ova baza odgovarala...

    OdgovoriIzbriši