petak, 27. veljače 2015.

VIDEO: Beauty swap | MelodyOfBeauty

Prije nešto više od četiri mjeseca moja najdraža prijateljica/blogerica Sanja (MelodyOfBeauty) i ja smo došle na ideju da međusobno izmjenimo par dekorativnih stvarčica jedna sa drugom, unutar zadanog budžeta kojim smo obje vezane.

Izuzev stvarčica koje sam dobila u kutiji, izvan nje su se našla i ova tri proizvoda: Balea CARAMBOLA LAMBADA gel za tuširanje, Playboy PLAY IT SEXY.. gel za tuširanje i Balea bezuljne blaznice za uklanjanje šminke oko očiju.


ŠTO JE TO MELODY OF BEAUTY KUPILA?
Nakon što sam se prisilila otvoriti to čudo od kutije te zaviriti unutra na vrhu svega me dočekala rukom ispisana poruka koja me zaista razveselila, i nope, neću je podijeliti sa vama.. MOJE. Mislim da nema smisla pričati o tome što sam sve dobila kada postoji video gdje možete vidjeti moje izravne reakcije i glupava nagađanja.


_________________________




Kako vam se svidio naš Swap? Jeste li nagađali zajedno samnom?

1 komentar: