srijeda, 25. ožujka 2015.

TOP 5: Proljetni ruževi/lakovi

Razmišljala sam kako najbolje započeti proljeće? Kako vam predstaviti vesele boje koje donosi ovo divno godišnje doba? Mislim da zaista nema boljeg načina nego sa top pet favorita proljetnih nijansi ruževa i lakova koje posjedujem, kada sam vas već zakinula za predhodna doba. Isprike.


Krenimo prvo sa ruževima. Ruževi su nešto što većina žena nosi na svakodnevnoj bazi, nešto za čime poseže čak i kada nema full makeup na sebi. Ja sam jedna od tih. Ponekad mi se zaista neda stavljati 'fasadu' na sebe pa rađe uredim obrve, nanesem maskaru i zatim neki ruž koji će cijeli tak look podići. Kako je proljeće stiglo tako je vrijeme za neke vesele boje, nije da ih ne nosim zimi, ali nekako se ugodnije osjećam imati ih na sebi kada se sve budi i boje se polako vraćaju u prirodu.


Ruževi za koje sam se odlučila su Avon Hidrokolor Indulgence u nijansama Day Lily, Tawny Rose i In Bloom potom Wet n Wild Mega Last u nijansi Mauve Outta Here i Misslyn u nijansi 158 Barbie's Favorite.

Kako bih vam bolje dočarala same nijanse, napravila sam dva swatcha svih ruževa u zatvorenom prostoru i na otvorenom.




Što se tiče lakova, nisam netko tko ih redovito voli mjenjati jer najčešće imam jednu nijansu koju skinem i ponovno nalakiram kada se ošteti, ali moram priznati da ih posjedujem barem 40ak. Shame on me što ih većinu ne koristim! Pregledavajući boje koje me asociraju na proljeće i na činjenicu jesam li ih probala i nosim li ih, ovo su favoriti koje sam izdvojila.


Prvi na redu je moj omiljeni lak kojeg koristim bilo ljeto ili zima, Golden Rose RICH COLOR u nijansi 38, zatim Essence Nude Glam u nijansi 03 Cotton Candy koji je idealan za proljetne dane, a potom lakovi koji su toliko dobri/jeftini/pristupačni Moment u nijansama No 44 i No 55 te za kraj jedan mališa Max Factor MAX EFFECT u nijansi 53 Madame Rose.



Dijelimo li koje zajedničke favorite? Biste li odabrale iste ili slične nijanse kao i ja za proljetne dane?

Broj komentara: 8:

  1. Tawny Rose mi je predivan ruž, često ga stavljam :) Naočaleeee :D Zašto ih nisam vidjela do sad? xD Fotke su ti super ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, i ja. :) Zato što ih ne nosim, hah tj. zaboravim ih ponjeti kada dođem s lećama u ZG, to ih je Neven birao kada smo bili zadnje u shoppingu skupa :/

      Hvala!

      Izbriši
  2. jao ja obožavam Moment lakove, vjerojatno samo njih imam 30ak :P tako da ne brini, tvojih 40-i-nešto nije puno :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđaju mi se lakići, posebno plavi GR i zeleni Moment :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao ovi Moment lakovi mi super izgledaju, šteta što ih nemam gdje kupiti :/ Predivne su boje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, šteta jer su pristupačni i dugotrajni na noktićima :)

      Izbriši