četvrtak, 5. ožujka 2015.

Proizvodi koje ne koristim

Kada sam vas pitala što biste htjeli čitati, između ovog posta i još jednoga, odabrali ste ovaj i moram priznati da me to nije iznenadilo jer upravo sada hara ovaj takozvani tag. Većina blogerica trenutno slaže listu onoga što ne koristi pa eto, i ja ću im se pridružiti.


PRIMER ZA LICE 
Osobno nešto što mislim da mi je nepotrebno jer puder mi sam po sebi fino 'sjedne' na lice čak i ako stavim samo hidratantnu kremu na lice neposredno prije. Imam neki dojam da bi mi spoj primera i pudera suviše začepio pore pa bi nastala zbrka na mom licu kasnije. Ne hvala.



SJAJILA ZA USNE
Nešto što sam obožavala kao mala, no nije li većina?! S vremenom me počela smetati osjećaj 'ljepljivosti' na usnama i ono najgore, puhne vjetar i ne znaš imaš li kose na sjajilu/usnama ili sjajilo na kosi. Pokušavam uglavnom izbjegavati ovaj proizvod iako imam par u svojoj kolekciji koje s vremena na vrijeme moja majka posudi.


OLOVKE ZA OBRVE 
Malo je reći kako obožavam sjenila za obrve jer s kistom nikada ne mogu pretjerati, ali dati mi olovku i da njome oblikujem obrve.. to je kao da date djetetu bojice kako bi obojao nešto i onda je boja posvuda samo ne unutar linija. Držim se ja bolje sjenila i kista.



KREMASTA RUMENILA
Moglo bi se reći da je ista stvar kao i s olovkama za oči, imam tendenciju pretjerati tj. ne znati gdje je granica stoga se nekako držim više ovih rumenila u kamenu i prepuštam kremasta onima koji znaju baratati sa njima.



ČETKICA ZA ČIŠĆENJE LICA
Čemu? Zašto? Čim čujem/pročitam četkica za čišćenje lica ili kako god ju nazivaj, u glavi mi se pojavi slika one četke za čišćenje wc školjke. Smiješno, ali istinito. Oke, možda super skine odumrle stanice kože ali rađe bi ih uklonila pilingom koji radim prstima nego još dodatno mehanički 'silovala' lice nekakvom četkicom. Ne hvala.



GEL/VOSAK ZA KOSU
Jednostavno ne koristim, ne znam je li do toga da mi slijepe kosu do tolike razine da se dan kasnije nemogu počešljati kao čovjek bez da ne počupam 1/3 kose ili nešto drugo. Ako baš neka frizura iziskuje neku vrstu učvršćivanja onda se rađe okrećem laku za kosu ili pjeni nego nekome od ovoga dvojca.



TRAKE/PJENE ZA DEPILACIJU
Sve što nije britvica ili epilator moj je neprijatelj. Pjenu sam jednom prilikom isprobala, ne znam kako sam došla do nje, ali sve što znam je da je peklo k'o sam vrag i bacila sam sve skupa u kantu za smeće. Što se traka tiče, mislim da mi dođe na isto ako moram birati između njih i epilatora, barem što se tiče same funkcionalnosti i boli no opet trakice su potrošive dok se epilator puni na struju. Go figure što je isplativije.



PROIZVODI ZA SAMOTAMNJENJE
Koga? Što? Nestalo sunce ili? Ne vidim poantu i nikada nisam. 'Idem na vjenčanje i ne želim biti kao sir' spike mi nisu razlog bacanju novaca za bezveze kad je sunce besplatno. Nikada nisam probala niti hoću niti želim.





Imamo li štogod zajedničko? Što vi ne koristite i smatrate da je bespotrebno?
* Sve slike preuzete su sa Google tražilice

Broj komentara: 6:

  1. Skoro sve ni sama ne koristim hahah :D Sjajila ne volim zbog istog razloga, imam možda jedno dva, ali moram priznat da su ova od Smashboxa koje si stavila predivna O.O S olovkom za obrve se ne snalazim, kistovi dušu daju! Gel za kosu nema šanse, trake za depilaciju su beskorisne jer nikad ne počupaju sve dlake i treba mi ih valjda 100 komada za jednu nogu xD A što se tiče samotamnjenja, tu sam skoro pokleknula jer sam htjea vidjeti kakav bi bio efekt, ali isto mislimo-čemu izigravat da si tamna, ako sunca nema xD Zato čekamo ljeto.
    Jedino što koristim s liste su četkica za lice, nekad primer i kremasta rumenila koja obožavam. Nije ih teško staviti, za to bockalica odlično posluži i ne dogodi mi se da pretjeram, samo treba lagano.

    OdgovoriIzbriši
  2. Slično je i kod mene :D O svemu imamo podjednako mišljenje, jedino želim ovo ljeto probati nešto za samotamnjenje :D Trake sam probala, ali po meni previše muke za ništ.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja ni ne želim to probati, haha.. šteta pare dati za tako nešto kad je sunce za džabe. :)

      Izbriši
    2. E pa ako možeš pocrniti, ja se s mora vraćam još svjetlija :D

      Izbriši
  3. I kod mene sve isto, ništa od toga ne koristim. Posjedujem neke stvari, recimo olovke za oči, sjajila i primer za lice, no kako sam ih kupila i pospremila, tako je i ostalo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja, ali samo što se tiče sjajila :P

      Izbriši