ponedjeljak, 1. lipnja 2015.

MATRIX Style Fixer


Moja borba sa lakovima traje otkako sam ponovno zaluđena uvojcima jer svi mi sa valovitom/kovrčavom kosom smo imali faze ravnanja kose koje s vremenom popuste. I tako nikako nisam mogla pronaći lak koji bi držao moje kovrče na mjestu bez da bi one skroz popustile sve dok nisam čula za Matrix Style Fixer na 3. Beauty Blog Day-u te ga tako i dobila u svojoj poklon vrećici.


AMABALAŽA
Ovaj lak za završni učinak dolazi u ambalaži od 400ml sa zaštitnom plastikom preko dijela gdje se pritišće. Da biste uopće mogli koristiti ovaj lak, morate odvinuti i tako otrgnuti taj dodatak kako bi mogli dozirati lak na svoju kosu. Po meni je ovo odličan način zaštite laka od korištenja drugih tako da ste sigurni kako nitko prije vas nije koristio lak.



O LAKU 
Iz Matrix-a o laku kažu:

Matrix Style Link Style Fixer sprej za završni učinak je vaš link za dugotrajno učvršćivanje i sjaj sa izrazito suhim učinkom. Uz pomoć brzo sušećeg filma se stvara ''kočnica'' koja štiti vaš izgled od vlage satima. Ovaj lak ne stvara efekt kacige i ne taloži proizvod.

Upute za upotrebu:
Nanesite na suhu kosu. Posprejajte na udaljenosti od 25-30cm od kose.

Cijena laka za kosu 80,00 kn.



SASTAV
Alcohol Denat., Hydrofluorocarbon 152A, Va/Crotonates/Vinyl Neodecanoate Copolymer, Octylacrylamide/Acrylates/ Butylaminoethyl Methacrylate Copolymer, Aminomethyl Propanol, Parfum / Fragrance, Limonene, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Linalool, Citronellol, Crotonic Acid/Vinyl C8-12 Isoalkyl Esters/Va/Bis- Vinyldimethicone Crosspolymer, Coumarin, Geraniol, Hydroxycitronellal, Citral.


MOJI DOJMOVI
Na početku sam spomenula kako mi je bilo teško pronaći lak koji če držati moju ''tešku'' kosu i neće dopustiti kovrčama koje napravim da se izravnaju te uz to neće lijepiti moju kosu. BINGO! Ovaj lak je savršenstvo koje sam tražila doslovno godinama jer na prvu imate osjećaj da vam je slijepio kovrče no nakon nekoliko minuta kosa djeluje kao da nemate na njoj lak, a kovrče prirodno izgledaju. Nema mi smješnijeg kada vidim ženu koja iz frizerskog salona izađe sa loknicama koje doslovno kao federi izgledaju. Trajnost ovog laka je meni bila preko osam sati i čak sam išla spavati sa njima no eto, nisu puno preživjele do jutra. Ono što mogu garantirati jest to da će sigurno izdržati neke svečane događaje poput firme, vjenčanja ili promocije. U mom posljednjem vlogu možete vidjeti kakva mi je kosa bila na početku kada sam ga nanjela i na kraju kako je izgledala prije nego sam išla spavati.


Tražite li savršen lak? Koji je vama za sada najbolji? Biste li voljeli probati ovaj?
*PR uzorak

2 komentara:

  1. Ja volim svoju ravnu kosu i već sam se pomirila s činjenicom da kovrčanje ne dolazi u obzir, a i ne osjećam se ugodno tako, to nisam ja. :D Tako da nemam savršen lak i ne tražim ga, ali ovaj zvuči obećavajuće za sve koji trebaju tako nešto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je zaista odličan, za razliku od drugih.

      Izbriši