nedjelja, 6. rujna 2015.

VIDEO: Sisterhood of the World Bloggers Award

Prije nešto manje od mjesec dana dvije blogerice, A Lady i Sparkle Me, tagirale su me da napravim ovaj blogerski tag. Kako mi se odgovori na pitanja nisu činili kao nešto što bi trajalo predugo u jednom videu, odlučila sam se snimiti ga.

Za ovaj tag postoj pet jednostavnih pravila, a ona glase:
• Baciti lajk na blog koji vas je nominirao
• Staviti -award- logo na blog
• Odgovoriti na postavljena pitanja
• Smisliti novih 10 pitanja
• Nominirati 5 novih blogerica





U međuvremenu, dok je ovaj video bio u 'produkciji', tagirala me i Iva sa bloga Beauty Corner by Iveee  na čija pitanja nisam odgovorila u videu (jer bi zaista trajao predugo) stoga odgovore na njena pitanja možete pročitati niže.


BEAUTY CORNER BY IVEE:
1. Koji je najbolji kozmetički proizvod koji si isprobala i koji bi mogla kupovati još godinama, naravno ako ga brend ne povuče iz prodaje?
Vjerujem da je to bila Essence olovka za usne u nijansi 'Satin Mauve' sve dok joj nisu promijenili ambalažu, tesksturu, a sa njom i samu nijansu. Bespotrebno je zapravo i govoriti o tome da nažalost imam još samo jednu takvu koju čuvam kao oko u glavi.

2. U čemu najviše uživaš kada je riječ o bloganju?
Editiraju videa, definitivno. Iako do prije godinu dana nisam ni pomišljala o prelasku na YouTube kanal, danas mi je jednostavno nepojmljivo da ne objavim barem jedan video na tjednoj/dvo-tjednoj bazi. 

3. Da imaš milijune na bankovnom računu (ili pod madracem, svejedno je) što bi si sve priuštila?
Vjerujem da kada bih imala toliko da bi većinu podijelila obitelji jer ne volim kada smo u novčanim problemima. Što se tiče mojih 'potreba', kupila bih si stan u Zagrebu koji bih kompletno uredila u Ikei te potom neku Toyoticu.

4. Vidiš li se u blogo-svijetu i u daljoj budućnosti?
Za sada da.

5. Top 5 must-have proizvoda koje bi svaka žena trebala imati su…?
Set za obrve, balzam za usne, olovka za usne, rumenilo i maskara.

6. Kako bi izgledao tvoj ‘savršen dan’?
Vjerujem u onu poslovicu 'Seize the day,' stoga tako i radim. Živim svaki dan kao da mi je posljednji, bez žaljenja i punim plućima.

7. Da možeš putovati po svijetu koliko želiš, koje zemlje ipak upće nemaš želju posjetiti?
Ameriku. Jednostavno me ne privlači, ovo sve što vidimo putem malih ekrana je prividno stanje situacije. Vjerujem da bi me tamo bilo uopće strah izaći po noći van, ali to sam samo ja. 

8. Opiši sebe u 5 riječi.
Tvrdoglava, brbljava, iskrena, emocionalna i brižna.

9. Tvoja najdraža uspomena iz života je…?
Tek sam 'počela' živjeti i nadam se da je dobar dio još predamnom tako da mislim da je bespotrebno još uvijek išta izdvajati.

10. Imaš li neku želju koja se još nije ostvarila, a svakako je želiš ostvariti kad tad?
Da se zaposlim na stalnom radnom mjestu u svojoj struci, po mogućnosti u Zagrebu.


Ja sam odlučila ne tagirati nikoga te tim putem prepustiti onome tko želi da napravi ovaj tag ili jednostavno da odgovori na pitanja koja sam postavila u videu preko komentara.


Kako vam se svidio ovaj tag? Razmišljamo li slično/isto?

Nema komentara:

Objavi komentar