utorak, 5. travnja 2016.

FASHION WISHLIST #2: Smells like summer


Toplije vrijeme povrh svega donosi nam laganu odjeću. Jednostavne komade koje svakako vrijedi imati na hrpici u svom ormaru ili na stolici. O da, svi znate o kojoj stolici pričam? Jeste li bacili pogled na nju? Klimnuli glavom u znak potvrde?

Nakon svega par mjeseci, ponovno vam donosim neke svoje sitne željice uz pomoć SheIn stranice. Par komada odjeće koje bi bile slatke za imati u ormaru kada ovih 20-ak stupnjeva dobije još u plusu. Za više detalja, veličine i cijene - kliknite na linkove koji se nalaze ispod slika.


HALJINE
Iako je ljeto vrijeme kada se nekako više pokazuje koža, moj moto nikada nije bio "kraće je nužno bolje" jer prije svega volim udobnost. Nije mi ni na kraj pameti svako malo paziti viri li mi što i vidi li se ono što se nebi trebalo vidjeti.



GORNJI DIO
Ako išta volim, onda su to jednostavne majice koje ''padaju''. Vrlo su lagane za iskombinirati ili na obične traperice ili na kratke hlačice, a mogu se nositi za svaki dan ali i za izlazak.



BADIĆI
Ili jedva čekaš ljeto da uskočiš u njih ili.. ne znam, nisi onaj tip žene koja voli dobar komplet. Druge nema. Sjećam se kako sam davno imala jedan svijetlo plavi badić sa modrim obrubima, divota od badića i vjerujem kako upravo taj nikada neću prežaliti jer eto, i badići imaju svoj ''rok'' trajanja.



CIPELE
Jedna riječ, sandale. Obožavam nositi otvorene sandale na petu, povrh platformi i ravnih rimljanki no meni su na ovom SheIn-u zapeli za oko ovi komadi. I da, samo da napomenem kako je moj broj, 41, rijetkost na njihovoj stranici.



NAKIT I DODATCI
Za kraj, mislim da je nepotrebno objašnjavati kako, zašto i zbog čega.





Ima li nešto na mojoj wishlisti što biste i vi voljeli kupiti?

Broj komentara: 6:

  1. Ove platformice plave ali u bež/nude bolji,snimila sam ih neki dan i nemrdam od njih...a za 31 (30,99) dolar ustvari su i full povoljne

    OdgovoriIzbriši
  2. Majice i cipele mi se sviđaju.
    Čujem samo dobre riječi o toj stranici ali se još nisam nista odvažila naručiti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Gledala sam stvari odnosno majice i sandale! Sviđaju mi se ove s punom petom. Možda ih i naručim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi, za mene nema od niti jednih broj 41. Plakat ću od muke

      Izbriši