petak, 26. kolovoza 2016.

FASHION WISHLIST #3: By summer's end

Prije nekoliko dana samnom je u kontakt stupila predstavnica fashion stranice ZAFUL. Da vam budem iskrena, pored SheIn-a i Romwe-a nikada do sada nisam čula za tu stranicu tako da mi je bio gušt pročačkati što se sve nalazi u njihovoj ponudi.

Ovim putem se nisam vodila redosljedom kojim se vodim inače kada pišem fashion wishliste već sam jednostavno odlučila izdvojiti komade koji su mi zapeli za oko.

___________________________________

DONJE RUBLJE
Ako sa ičim imam problema pri kupovini, onda je to donje rublje. Zašto? Vrlo jednostavno. Većina izgleda lijepo dok ga ne obučete, ali kada ga imate na sebi tek tada uočite da ne ''sjeda'' kako bi trebalo. Samim time što naručivanjem online nemate priliku isprobati, tim su mogućnosti da vam neće odgovarati veće.

Sve u svemu, na ZAFUL stranici mi je među mnoštvom donjeg rublja za oko zapeo jedan predivan kompletić za kojim doslovno slinimo i dečko i ja. Naravno, nismo mogli odoljeti, a da ga ne uzmemo pa makar i na blef.

LINK

GORNJI DIO
Ovog ljeta nisam slijedila trend majici/košuljica što se nose opušteno na ramenima, jednostavno nisam htjela biti kao mnoštvo što ne znači da mi se ne sviđaju takvi komadi. Dapače, nosila sam takve kada sam bila mlađa i kada su tada bili IN.

LINK

Još uvijek ne znam kako, ali u ormaru nemam niti jednu bluzu. Imam košulje koje su nalik na bluzu, ako nisu čak i sama bluza koje ja nisam svjesna. Ako je, onda joj se ovim putem ispričavam. Vjerujem kako bi ju svaka djevojka u svom ormaru trebala imati. Jednostavnu, a opet dovoljno posebnu da oživi poneku suknju visoka struka ili doda dašak elegancije običnom paru traperica.

LINK

DONJI DIO
Prije svega par dana kupila sam prvu suknju visokog struka i jednostavno zavoljela ostale suknje istog kroja. Vrlo jednostavan razlog, dodatno naglašavaju moj uzak struk, a skrivaju gornji dio ''bockica''. Dobra većina koja me poznaje zna kako ne volim svoje gležnjeve jer su eto, jači, i nekako mi to ne izgleda ženstveno no kada se ovakav tip suknje kombinira sa sandalama/štiklama, onda se ne bunim.

LINK

Ovo ljeto nisam nešto pretjerano nosila kratke hlačice. Ne znam je li to do činjenice kako nisam išla na more duže od vikenda, zato što većinu dana provedem u uniformi na poslu ili zato što jednostavno ne izlazim. Sve u svemu, ovaj primjerak kratkih hlačica je i više nego idealan za nekog poput mene tko ne voli prekratko, a ipak voli nositi famozne ''vruće hlačice''.

LINK

HALJINE/KOMPLETI
Mislim kako je nepotrebno spominjati ono što sam već par puta spomenula, a to je da sam veliki ljubitelj maxi haljina. U isto vrijeme pružaju udobnost, sigurnost i eleganciju. Sigurnost? Jer vam rit neće nigdje ispast'.

LINK

Primjetila sam kako su kombinezoni već drugu ljetnu sezonu IN, nisam kupila niti jedan tada pa čak niti sada. Samim time za oko mi je zapeo jedan malo drugačiji, dvodjelni komplet koji je ako ništa barem nalik na kombinezon.

LINK

KUPAĆI KOSTIM
Malo je reći kako sam se naprosto zaljubila u izbor kupaćih kostima koje ova stranica pruža. Zapravo sam se ugodno iznenadila jer do sada na niti jednoj nisam pronašla tako raznolik odabir. Djeluju poprilično kvalitetno i baš kao oni koje možemo pronaći u recimo H&M, Calzedonia ili Yamamay trgovinama.

LINK


SPORTIVA
Niti jedan shopping niti wishlista ne može proći bez nečeg što nije vezano uz sport pa sam tako prošla kroz izbor tajica i sportskih grudnjaka koje stranica pruža. Na moje izenađenje izbora je bilo dovoljno, ali jedan (moglo bi se reći) komplet mi je zapeo za oko i pored njega ostali su bili manje bitni. Osjećam se kao da govorim o osobi, a ne komadima odjeće... ups!

LINK
LINK


DODATCI
Nisam nešto luda za nakitom u zadnje vrijeme tako da sam taj dio preskočila no jednu stvar nikako nisam mogla, a to su torbe. Svaka žena mora imati barem 10ak iako se njena bolja polovica nebi složila sa tim i misli kako su čak i dvije previše, ali sve mi znamo kako torbica mora odgovarati outfitu i samim time nikako ne možemo imati samo dvije.

LINK



Djelimo li sličan/isti ukus? Ima li nešto što biste izbacili sa moje liste?

4 komentara:

  1. Apsolutno sve redom mi se sviđa, a i čini mi se da sam ti već jednom napisala kako imamo prilično sličan ukus kada je garderoba u pitanju, pa me to ne čudi :)
    Ako nešto moram izdvojiti, to bi definitivno bila bijela bluza :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo D O B A R ukus ;)

      Izbriši