ponedjeljak, 12. rujna 2016.

FASHION WISHLIST #4: Fallin' in with fall


Postoji li neka boja koju obožavate kako sezone dolaze? Evo ja naprimjer s dolaskom jeseni jednostavno obožavam boju trule višnje, ili bolje rečeno 'burgundy'. Ne znam zašto je tako, ali ta me boja nekako opušta, a u drugu ruku daje dodatan štih ženstvenosti.

Iz tog razloga, većina stvari s ove wishliste biti će upravo te boje.
___________________________________


GORNJI DIO
U posljednje vrijeme nekako više posežem za majicama koje su šireg kroja, ne toliko zbog činjenice da sam se malo proširila (iako to samo ja primjećujem, možda pretjerujem) već se nekako bolje osjećam u njima.

Majice koje sam odabrala za ovaj post nekako mogu proći kao casual, ali opet mogu proći i pod neki večernji look, i to je ono što mi se sviđa. 

LINK
LINK

Sljedeći komad je nešto što mi je jako zapelo za oko, a to je jedan tanki ''kaputić''. Naime ono što ga čini posebnim, izuzev same boje, jest to što je također nosiv u bilo koje doba dana, čak sam uvjerena da bi išla i na tenisice. Zar to nije super?

LINK


DONJI DIO 
Nije strano kako volim suknje visokog struka koje su nalik ''zvonu''. Ove godine sam se potpuno zaljubila u njih jer djeluju vrlo elegantno i ženstveno ukoliko se kombiniraju na sandale ili bilo kakve cipele na petu.

Print odabrane haljine ne samo što je izuzetno zanimljiv već je jednostavno poseban i nosiv.

LINK


HALJINE I KOMBINEZON
Slaba sam na haljine kao i svaka žena pa tako nije čudno da sam našla dvije koje jednostavno nisam mogla okom promašiti. Jedna je onako unutar moje komfor zone, ženstvena i posebna dok je druga više zavodnička.

LINK

LINK

Koliko god da su se popularizirali kombinezoni među ženskom populacijom, nisam pokleknula i kupila niti jedan jer nisam pronašla onaj pravi.. sve do sada. Zaljubila sam se na prvi pogled u sam kroj, ali i boju, jel.

LINK


Ima li štogod što se vama sviđa? Imamo li sličan ukus?

4 komentara: