četvrtak, 23. veljače 2017.

Predstavljanje novih AVON kistova


Prije nešto više od dva tjedna na moju kućnu adresu stigli su novi AVON kistovi. Možete li zamisliti moje oduševljenje kada sam ih prvi put ugledala?! Pretpostavljam da možete.

AVON upravo sada u svojoj ponudi ima deset kistova namjenjenih za kompletni makeup. Od lica pa sve do usana. U današnjem postu ću vam predstaviti njih osam.


KISTOVI ZA LICE
Od deset kistova, njih pet namjenjeno je za nanošenje makeup-a na lice. Krenuvši od kista za tekuću podlogu, kista za puder u kamenu, 2u1 kista za konturiranje i naposljetku dva za rumenilo.


 Trenutne cijene pojedinih kistova:
• Kist za nanošenje tekuće podloge - 33kn (redovno 50kn)
• Kist za nanošenje pudera u kamenu - 49kn (redovno 60kn)
• 2u1 kist za konturiranje - 55kn (redovno 75kn)
• Kist za nanošenje rumenila - 39kn (redovno 50kn)
• Kabuki - 59kn


KISTOVI ZA OČI
Sljedeća tri kista namjenjena su za makeup očiju. Jedan od njih služi za češljanje i popunjavanje obrva, drugi nanošenje sjenila i kreiranja smokey efekta i treći za povlačenje savršenog eyelinera.


 Trenutne cijene pojedinih kistova:
• Dvostruki kist za obrve - 19kn (redovno 32kn)
• Kist za nanošenje sjenila s razmazivačem - 21kn (redovno 32kn)
• Kist za izvlačenje eyelinera - ?

Kistovi koje ovdje nemam su kist za usne i 'češalj' za obrve/trepavice.

  _________________________________________________

Kako bih vam što bolje prikazala kako oni izgledaju u akciji, odlučila sam povrh ove ''kraće'' introdukcije snimiti i jedan video posvećen samo njima:




Kako vam se čine ovi kistovi? Koji od njih biste voljeli imati u svojoj kolekciji?
*PR uzorak

Broj komentara: 8 :

  1. Kist za rumenilo sam kupila u prosloj kampanji i stvarno je super (posto je sinteticki mogla bi se s njime i podloga nanijeti-naravno bila bi vrlo lagana,ali za ljeto super)! Ovaj 2 u1 kist mi je na popisu za kupovinu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je povrh svega najviše oduševio ovaj za puder u kamenu (najveći), baš je mekan :) Svakako taj 2u1 uzmi.

      Izbriši
  2. Kistovi su mi divni i naravno da bih ih zeljela imati..
    A tko ne bi? 😃

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da moram birati, samo ona četiri što sam izdvojila bih kupila.

      Izbriši
  3. Meni se cine poprilicno kvalitetni kistovi. Najvise mi se svidio kist za rumenilo pa sam ga narucila, nadam se da ce biti dobar pa da narucim i ostale.

    OdgovoriIzbriši
  4. super mi se čine, imam neki za nanošenje sjenila za obrve, super je...inače koristim jessup, essence i još neke kistove. Ovi mi se jako sviđaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O Jessup sam puno čula i nikako ih naručiti, najviše posežem za Real Techniques i Zoeva :D

      Izbriši