petak, 17. ožujka 2017.

FASHION WISHLIST #4: Spring cheer


U posljednje vrijeme me nekako veseli gledati odjeću po online stranicama. Osjećam se kao da gotovo kupujem, samo iz udobnosti kauča/kreveta.

Prije nego nam proljeće pokuca na vrata i samim time donese još više sunca i topline, odlučila sam sa vama podijeliti nekoliko komadića koji su mi jednostavno zapeli za oko na SheIn stranici.
_________________________

GORNJI DIO
U posljednje majice sa lagano spuštenim ramenima su IN, kao i volančići. Dosta dugo sam se pokušala odupirati takvom stilu no što više pokušavam tim me više privlače. Čine se vrlo lake za kombinaciju sa trapericama i starkama što je meni i više nego idealno za proljeće.

LINK

Sljedeći komad je nešto što mi je jako zapelo za oko, a to je još jedan tanki ''kaputić''. Naime ono što ga čini posebnim, izuzev same boje, jest to što je također nosiv u bilo koje doba dana, čak sam uvjerena da bi išao i na starke.

LINK


DONJI DIO
Ove godine sam odlučila malo više pokazati svoje tonirane noge pa su se tako sljedeće na redu našle dvije suknje. Jedna od njih je kroj za koji sam u potpunosti sigurna da bi mi odgovarao i nekako mi se njegova jednostavnost najviše i sviđa dok je druga kožna (mislim da ne moram posebno objašnjavati zašto baš ona).

LINK

LINK


HALJINE
Otkako je na moju adresu posljednje stigla antilop haljina odlučila sam potražiti na stranici ima li još koja koja bi mi mogla zapeti za oko, i gle čuda, jest.

LINK

LINK


DODATCI
U ženskoj garderobi niti jedna torba nije višak pa stoga zašto ne dodati još pokoju na listu?! Pored svemogućih ruksaka i razno-raznih statement torbica odabrala sam nešto za što znam da bih mogla nositi i uz dnevni look ali i večernji.

LINK

Ima li štogod što se vama sviđa? Imamo li sličan ukus?

2 komentara:

  1. Kaputić i torbica su mi odlični!

    OdgovoriIzbriši
  2. A di su cipele?!😁 slažem se ovaj kaputić/kardigan je famozan

    OdgovoriIzbriši