srijeda, 12. travnja 2017.

Rođendansko darivanje


Dana 24. travnja 1991. godine u 20:20h došla sam na svijet, ili mi tako barem dokumenti i mama govore. Kao što prilikom svakog rođendana bivamo darivani,odlučila sam tako nagraditi dvoje svojih čitatelja.

Što sve možete osvojiti i koja su pravila darivanja, saznajte u postu niže.


PAKETIĆ BR. 1



PAKETIĆ BR. 2

__________________________________________

PRAVILA DARIVANJA

  • Biti fan Ith's Corner stranice
  • Pretplatiti se na YouTube kanal
  • U komentar napisati koji paketić želite te koji je za vas najdragocjeniji rođendanski poklon koji ste ikada dobili 
Darivanje je otvoreno od danas do 26.travnja u 20:20h, a sudjelovati mogu samo čitatelji iz Republike Hrvatske. 
Nepotpune prijave neće biti uzete u obzir. Sretno!

Broj komentara: 14:

  1. Najdaži mi je poklon bio mali psić. Sretan rođendan! Lijepo darivanje! yt Ane Saric

    OdgovoriIzbriši
  2. Facebook i Yt: : Aneta Služek

    Bilo je to 2007. Godine. Za moj 16-ti rođendan.
    Tada sam bila s deckom(a sadasnjim muzem) neka 4 mj.
    I dosao je doma k meni, navecer.
    Bio je vec mrak i nisam ga dobro vidjela kada je dolazio i nisam ni skuzila poklon..
    Okrenula sam se i on je pošao za mnom..
    Kada sam se opet okrenula, decka(muza) nisam ni vidjela od - poklona. :)
    Poklonio mi je veeelikog i ogromnog medu jer sam mu se ja u prijašnjim razgovorima povjerila kako nikad od nikoga nisam dobila tako veliku plisanu igračku.
    I on mi ju je kupio i iznenadio me.
    Medvjedic je bio lijepe žute boje, sav meden i sladak pa je tako dobio i prikladno ime- Sweety. :)
    10 godina kasnije- Sweety jos sjedi u mojoj staroj djevojackoj sobi. Izgleda kao i prvog dana. Medeno i preslatko.
    Pazila sam tog medu i jos pazim, pa se cak ni moja djeca ne igraju njime.
    Znaju da on mami puno znaci, pa ga ni ne diraju. ^_^

    Biram paketic broj 2.

    Sretan rođendan! :*

    OdgovoriIzbriši
  3. * Pratim te na fb i yt pod imenom Karolina Tušek :)
    * Želim paketić broj 2 jer nemam još nijedan mark. proizvod i bilo bi super probati nešto
    * Najdragocjeniji rođendanski poklon koji sam ikad dobila? hm :) I meni je rođendan blizu tvoje, 21.04. i punim 25 godina..baš kao što kažeš, počinješ više cijeniti male stvari u životu, iskrene ljude, pune života i volje za svakim novim danom :) Možda mi je to poklon, što sam se opametila s godinama, što izbjegavam negativu, kukanje i žaljenje u životu. Što na svaki dan gledam kao na novu priliku da si stvorim lijepu i sretnu budućnost :) Najdragocjenije poklone su mi uvijek darivali moji najdraži, moja obitelj i dečko. Pa nekad kad i nije imao novaca, kupio bi mi neku sitnicu, ne znam i to baš nešto čega bi se sjetio da sam rekla da mi se sviđa par mjeseci prije. I to mi je bilo nešto naslađe, kad zapamti koju nijansu ruža želim, koji lak za nokte, koju micelarnu ili tako nešto :) I zna da nisam neki fan slatkiša pa mi to slabo kupuje. Darovao mi je jednom puzzle s našom slikom, to mi je bio jako lijep poklon :) Moji mi naprave tortu, mama me uvijek iznenadi <3 i to mi je najljepše zapravo, kad s njima provedem dan...ne slavim na veliko, nemam punu kuću gostiju, buku i galamu, već omiljen ručak (roštilj s miješanom ljetnom salatom), mamina tortica i kasnije popiti pivo s njima - nema boljeg poklona :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Željela bi paketić br.1. Budući da imam brata blizanca uvijek sam bila sretna jer sam dobivala poklone, a mogla sam istodobno i darovati. Veseli me neko putovanje i druženje s prijateljima.
    Sretan roćkas! :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretan rođoš unaprijed :)
    Ja biram paketić 1 :)
    Moj najdraži poklon za rođendan je veliki plsani Medi kojeg mi je poklonio dečko prije par godina :)
    Pratim na yt: Ines Kristic

    OdgovoriIzbriši
  6. Paketic br.1
    Bilo je to 2012, kako se obično kaze "svako zlo za neko dobro", nakon što sam slomila nos, kod namještanja doktorica je izravnala i urođenu devijaciju nosa tako da sam dobila novi udah i novu dimenzij beautyu sna. Hvala joj još jednom na tome

    OdgovoriIzbriši
  7. Za mene je najdragocjeniji poklon prisustvo dragih osoba na rođendanu, a meterijalni pokloni mi nikada nisu bili ni blizu vrijedni osobama i posvećenom vremenu niti će biti. Sviđa mi se drugi paketić.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sad ce ovo zvucati izlizano, ali zbilja je ovako: prosle godine na svoj 25. rođendan sam otišla u bolnicu roditi svoju M. Uranila je, nije joj uopce bilo jos vrijeme i time je iznenađenje vece bilo. Doduse na kraju je zakasnila malo pa su nam rođendani sad dan za danom. Ona moj najdragocjeniji dar!

    Želim ti sretan rođendan :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Poklon broj 1, zaboravih napomenuti.

    OdgovoriIzbriši
  10. Moj najdragocjeniji poklon je knjiga "Jednaka suncu" sa posvetom, dobila sam ju od mojih radnih kolega. Bilo je još poklona uz nju ali ona i posveta su mi izmamile suze..
    Sve najbolje želim povodom rođendana, to su prekrasne godine..Paketić br.2

    OdgovoriIzbriši
  11. Pretplatila se :) Zeljela bih osvojiti paketic br.1 jer je božanstven.
    Najdragocijeniji poklon koji sam dobila za rođendan je ogromna košara od bff sa punom preparata i kozmetike..Toliko toga je nakupovala da je cijeli DM kupila za mene..Sve skupocijena kozmetika je bila u košari,sve ono što ja volim.. Ma očarala me tada.. I na kraju mi je još donijela cvijet DRVO ŽIVOTA i rekla:"draga moja Ivana ovaj cvijet neka te uvijek sjeti našeg dragog prijateljstva i neka naše prijateljstvo bude beskrajno".. Ma zaplakala sam od sreće i slatko se nasmijala.😆

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivno darivanje, teško je za odlučiti :D Sreetan ti bio :) želim ti puuuno uspjeha u daljenjem radu i općenito u životu :) Najdragocjeniji- neočekivani dolazak jedne draaage osobe koju jaako dugo nisam vidjela, sve ostalo su samo pokloni <3 :) paketić broj 1 <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Moj ročkas je jako blizu tvome, odnosno 27.4. :) Ove godine punim 23, a najdragocjeniji poklon koji sam ikada dobila je bio prošle godine za 22 rođendan kada sam dan nakon rođendana dobila nalaz na kojem je napokon bilo potvrđeno da nakon godinu dana borbe Hodgkinovom limfomu u meni više nema traga :) <3 Mislom da je to najljepši poklon koji sam tada za rođendan mogla dobiti :)
    Darivanje ti je super i oba paketića su odlična i jako privlačna, ali oko mi je zapelo na prvome koji bi, ako bude sreća na mojoj strani, bio izvrstan poklon za ovogodišnji ročkas ;)
    Pratim te odavno i na fejsu kao Milka Grubić i na YT kao Milka G

    OdgovoriIzbriši
  14. Pratim te svugdje vec odavno a ako budem imala srece voljela bih osvojiti paketic broj 1.
    Prvo ti zelim sve najbolje za rodendan. Najdragocjeniji rodendanski poklon koji sam ikada dobila je bio psic. Proslo je od tada vec dosta godina i iako ona vise i nije sa mnom ja cu ju pamtiti cijeli zivot. Dugo sam zeljela psa i kada su me jedne godine roditelji odlucili iznenaditi i pokloniti mi psica za rodendan mojoj sreci nije bilo kraja. Stvarno je istina da je pas covjekov najbolji prijatelj koji je uvijek uz tebe i koji te nikada ne izda, sto se za ljude nazalost ne moze reci. Ja sam sa njom dobila vjernog prijatelja i nikada je necu zaboraviti jer ona je cijeli svoj zivot bila uz mene i cinila me sretnom. Jako mi nedostaje i u mome srcu zauvijek ima posebno mjesto jer takvi pokloni nemaju cijenu i zato i jesu najdragocjeniji.

    OdgovoriIzbriši